pondělí 11. srpna 2014

Osobní příběh




Před více než 20lety jsem usedla,  jak já říkám na "královský trůn"a dostalo se mi možnost  stát se královnou ;-) 
Ano vím, že to byl záměr VESMÍRU a od samého začátku jsem věřila,  že jednou opět budu chodit.
Po dobu asi 3 roků ke mně jezdila skupinka léčitelů, bylinkářů. Mezi nimi i Pepíček Zentrich.  Já byla v pozici jak  pacienta tak  i žáka. Dále se u mě prohlubovaly dovednosti,  které jsem znala již z minulosti a  jen se nastartovával režim rozpomínání se.
Také jsem cítila, že jsem vedena k tomu , že jednou budu tuto znovu objevenou schopnost předávat dál jako štafetový kolík.
 
Nesmírně jsem vděčna,  že za  pomocí terapií a MASÁŽÍ NOVÉ DOBY Vám mohu ve Studiu ANIČKA poskytnout úžasnou relaxaci a harmonizaci  nemocného či jen unaveného nebo  přetíženého tělíčka.

Tímto Vás chci všechny opětně pozvat do harmonického prostoru Studia Anička na Sadovou ulici ve Zlíně.


Přijděte osobně a  pokud naše krásné MASÁŽE NOVÉ DOBY ZNÁTE, dopřejte  je i formou dárkového poukazu v hodnotě  500,- Kč  Vám nebo někomu Vášemu  srdci blízkému.
 


Ještě jednou děkuji,  že jsem dostala šanci zapracovat na sobě a teď svoje dovednosti  můžu šířit dál.


S láskou k Vám Anna Césarová
terapeutka ze Studia ANIČKA.

Žádné komentáře:

Okomentovat